Tuesday, February 21, 2006

'n Paar praktiese dinge oor die tubes


Lyne

London Underground lyne:

- Bakerloo Line Brown 1906 Deep level 23 km / 14 miles
- Central Line Red 1900 Deep level 74 km / 46 miles
- Circle Line Yellow 1884 Sub-surface 22 km / 14 miles
- District Line Green 1868 Sub-surface 64 km / 40 miles
- East London Line Orange 1869 Sub-surface 8 km / 5 miles
- Hammersmith & City Line Pink 1863 Sub-surface 14 km / 9 miles
- Jubilee Line Silver 1979 Deep level 36 km / 23 miles
- Metropolitan Line Purple 1863 Sub-surface 67 km / 42 miles
- Northern Line Black 1890 Deep level 58 km / 36 miles
- Piccadilly Line Dark Blue 1906 Deep level 71 km / 44 miles
- Victoria Line Light Blue 1969 Deep level 21 km / 13 miles
- Waterloo & City Line Teal 1898 Deep level 2 km / 1.5 miles

Sub-surface versus tube lyne

London Underground treine kom in twee groottes, ‘n groter sub-surface lyn trein en kleiner tube lyn treine. Die sub-surface lyne is op die cut-and-cover metode gegrawe, met die spore ongeveer 5 meter onder die oppervlak. Die deep-level of "tube" lyne, is geboor met tonnelskilde en is ongeveer 20m onder die grond.

Verbindings met lughawens en die Eurostar

Die Underground sluit by die internasionale Eurostar treine aan op Waterloo, en gaan tot in Haethrow (Piccadilly Line). Aansluitings na Stansted Lughawe via die Stansted Express is by Liverpool Street (op die Central, Circle, Hammersmith & City en Metropolitan Lyne) en Tottenham Hale (op die Victoria Lyn), Gatwick kan bereik word via die Gatwick Express van Victoria af.

Kaartjies

London Underground gebruik Transport for London's Travelcard sones om tariewe te bereken. Kantore met personeel is met tye oop terwyl kaartjiemasjiene altyd beskikbaar is. Daar is meer inligting beskikbaar op Transport for London website. Inspekteurs op stasies kyk van tyd tot tyd na kaartjies en as jy nie ‘n geldige kaartjie het nie, is ‘n boete van £20 betaalbaar.

Verkoeling

Verkoeling is ‘n probleem in die somer, veral op die dieper treine. Gewone lugversorging kan nie gebruik word nie as gevolg van die nou tonnels. £100,000 is in die warm somer van 2003 deur die burgemeester aangebied vir ‘n oplossing. Die kompetisie het in 2005 ten einde geloop sonder ‘n wenner. In 2009 sal die eerste lugversorgde treine in gebruik geneem word. Plakkate op die Underground stel voor dat passasiers ‘n bottel water saam met hulle dra.

No comments: